ماهان ماهان ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ماهان من

13 مین ماهگرد و کریسمس 2016

1394/10/20 1:0
نویسنده : مامانی مینا
614 بازدید
اشتراک گذاری

سیزدهمین ماهگردت مباااااااااارک فرشته کوچولووووووم.

امشب برف خیلی قشنگی بارید،منو بابایی دوتایی رفته بودیم سینما کوروش و شمارو گذاشته بودیم خونه مامان مریم،ساعت 12 که فیلم تموم شد،اومدیم بیرون با صحنه خیلی خوشگلی مواجه شدیم،خیابون سفید شده بود،خیلی خوب بود،برگشتیم خونه و دیدیم که شما خوابیدی و تایمی که ما نبودیم مثل یه آقا بودی،افتخار میکنم بهت پسر ناااازم.

امسال دومین سالیه که کریسمس خانواده ما سه نفره شده،شبش رفته بودیم بیرون که چند تا هم عکس انداختم.

کریسمس 2016  رو هم به شما هم به هموطنای مسیحی عزیزم تبریک میگم قلب

پاساژ روشا:

 

خیلی خوشت اومده بود:

اینجا رفتی سراغ عروسک:

یه طبقه مخصوص کودکان بود که یسری وسایل بازی برای شما نی نیا گذاشته بودن،اولین بارت بود که میبردم که خوشبختانه خیلی خوب و راحت با بچه های دیگه ارتباط برقرار میکنی،اینجا داری به دوست کناریت نگاه میکنی که چیکار میکنه:

اینجا دیگه خودت مشغول شدی:

اینجا بهت گفتم ماهان بخند،که این مدلی میخندی و دندونات میزنه بیرون قربونت برم من:

دوچرخت رو خونه مامان مریم گذاشتیم و هروقت میریم اونجا کلی باهاش بازی میکنی،اینجا نشستی روی دوچرخه :

وقتی بهت میگیم ماهان آهنگ دوچرخه رو بزن،خودت دکمه پخش آهنگ رو میزنی

اینجا هم.که مشغول جاروبرقی کشیدنی،خیلی دووووست داریخنده

عاشق موهاتم که داره بلند میشه،مخصوصاً پشتش که فر هم میخوره:

پسندها (8)

نظرات (5)

مامان لیدا
24 دی 94 10:40
سیزدهمین ماهگردت مبااارک آقا خوش تیپه جووونم خنده نمکیشووو خوردنی هستی شما خیییلی مرسی عزیز دلمی شما
کیان
27 دی 94 15:21
ماهان جون اینطوری مامانی از شمت عریف کرده معلومه که خیلی آقا شدیا آفرین آفرین اون خندتم که دیگه حرف نداره مرسی گلم
کیان
5 بهمن 94 9:20
خاله نمیخوای آپدیت کنی دلمون عکسهای جدید ماهان جون رو می خواد قربونت برم کیان قشنگم،حتماً.
کیان
11 بهمن 94 14:00
ماهان جون کجایی
مامان فدیا
13 بهمن 94 10:24
منم موهای ادرین خیلی دوست داشتم اما مجبور شدم کوناهش کنم مومی بلند خیلی خیلی نازتره منم فعلاً تا اذیت نشه، دوست ندارم کوتاه کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان من می باشد