ماهان ماهان ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماهان من

دهمین ماهگرد قند عسل

1394/7/19 23:39
نویسنده : مامانی مینا
265 بازدید
اشتراک گذاری

دهمین ماهگردت مبااااارک پسرک شیریییینم.دیگه ماهگردات دو رقمی شدن ماهانم.

این ماه پیشرفتای خوبی داشتی:

چهار دست و پا رفتنت تند شده و برای چند لحظه هم بدون کمک وای میسی.کلمه (مامان) رو خیلی ناز میگی که دلم میخواد درسته قورتت بدم.کلی ذوق میکنم وقتی مامان میگی.وقتی بقیه میگن مینا کو،برمیگردی بمن نگاه میکنی و اسمم میشناسی.

هر چیزی رو که بگم بده میذاری توی دستم مثل توپت یا هر چیز دیگه ای.یا اگه بگم ماهان برو توپتو بیار متوجه میشی و میری میاریش واسم.

عاشق بیرون وگردش هستی یا همون (دد) خودت.

کلمه (جیز) و(پوف) هم خیلی با مزه تلفظ میکنی عشقولکم.

وقتی جاروبرقی روشنه دستش که روی زمین باشه برمیداریو عقب و جلو میکنی فکر کنم ادای مارو درمیاری، وقتی ام که خاموش میکنم گریه میکنی که برات روشنش کنم تا به کارت ادامه بدی.

پاساژ یا پارک یا هرجایی بریم،اگه بچه ای رو ببینی با دست بهشون اشاره میکنی و میخندی بهشون،خیلی خیلی این حرکتتو دوست دارم.خیلی ممهربووووونی ماهانم،روابطتم با بچه ها تا الان خوب بوده،چون همش بهشون لبخند میزنی.

 دانشمند کوچولووووو :

ببین رفتی کجا اخههههخنده

من فدااااااتم فرشته کوووووچولوووم خنده

 

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان لیدا
21 مهر 94 13:56
دهمین ماهگردت مبااارک قند عسل وای که دانشمندی چقدر بهت میاااد مرسی لیدا جووووونم.
مامان حسام
21 مهر 94 19:24
دهمین ماهگردت مبارک ماهان خوشگله.عاشق پرستیژتم جوجه مرسی عزیزم،حسام جونو ببوس.😄
★ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ★
25 مهر 94 22:42
10 امین ماه زندگیت مبارک باشه عزیز دلم خیلی نازی عینکم خیلییییی بهش میاد ممنونم عزیزم
کیان
28 مهر 94 9:29
میبخشی دیر به دیر بهت سرمیزن. دندون سومت هم مبارک باشه داداشی شیطون بلا با اون چشمهای مشکی درشت و خوشگل مرسی کیان جووووووووووونم دوستت دارم دوستم
آرش
21 آبان 94 11:16
وبلاگتان زیباست به ما هم سربزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان من می باشد