ماهان ماهان ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماهان من

روزمرگی های 11 ماهگی و محرم 94

1394/8/7 18:27
نویسنده : مامانی مینا
285 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای زیبای پاییزی دارن میگذرن،گل پسر منم روز به روز بزرگتر میشه.ایام محرم سینه زدن یاد گرفتی،حسین (ع)رو خیلی خوشگل آهنگشو تکرار میکنی و میگی (حس)،کلمه (این)رو هم یاد گرفتی که با انگشت به چیزی اشاره میکنی میگی اما حرف ن رو خیلی محکم میگی.توی هر شرایطی ام تا نانای میخونیم میرقصی و دست میزنی،کلی ازین کارات فیلم دارم.

امسال توی مراسم ایام محرم فقط از خدای مهربون سلامتی خواستم هم برای پسر خودم هم برای همه بچه ها.

مدت زمانی که وای میسی چند ثانیه افزایش پیدا کرده:


ماهان عاشق ماشین سواریه،پسرم کلی ذوق میکنی وقتی سوار ماشین میشی،واسه خودتم آواز میخونی.نیشخند

به چی داری اینقدر با تعجب نگاه میکنی خوشگلم خیال باطل

خنده

به همه چی اینطوری با انگشتت اشاره میکنی عسل پسر:

اینجا ام یه نمونه دیگه:

پارسال ایام محرم که باردار بودم برای سلامت بدنیا اومدنت نیت کرده بودم که لباس سقا تنت کنم،بخاطر همین امسال برات خریدیم و اما همش دو ساعت تنت بود،چون زنجیرش اذیتت میکرد:

هر چیزی که جلوت باشه مستقیم راهی دهنت میکنی،اینجا شکلات دیدی و این مدلی میذاری دهنت:

اینجا ام کنترل:

LC پالادیوم، بغل بابایی:


خدایا بخاطر نعمت هایی که بهم دادی،بخاطر این فرشته کوچولوم شکر.لبخند

پسندها (7)

نظرات (7)

مامان لیدا
11 آبان 94 9:30
ماهان جونی من عاشق عکساتم یکی از یکی قشنگ تر بودند لذت بردم مامانی یه ماچ آبدار از طرف من بده به اون لپای نازش قربونت مهربونم
کیان
12 آبان 94 14:56
ماهان جون چقدر لباسهایی که تو فروشگاه پوشیدی بهت میاد خیلی قشنگ شدی خوشتیپ. مواظب دخترا باش ندزدنت مرسی دوست نازم
مـامے
13 آبان 94 13:11
سلاااااام عزیزم مرررررررسی که پیشمون اومدی گلم ، خدا ماه جونی رو حفظ کنه من شمارو لینک کردم اگه دوست داشتین مارو لینک کنید سلام گلم،خوشحال شدم،حتماً عزیزم.
مامان شهنــــــــاز
15 آبان 94 11:47
خاله فدات الهی ماهانی خدا نکنه عزیزم
مامان حسام
18 آبان 94 14:23
جوجه فسقلی خوشگللللللللل جیگرتو برم من ماهان کوچولوی خوشتیپ بوسسسسس هوارتا مرسی عزیز دلم که بما لطف داری همیشه.
مامانه شایلین
21 آبان 94 14:15
ماشالله چه مدلینگی !!! ممنونم عریزم
مامان حلما
22 آبان 94 2:10
خدا بهت ببخشه چه پسر نازی ماشاالله لطف دارید ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان من می باشد