ماهان ماهان ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماهان من

پاییز زیبای من.....

1394/7/16 23:54
نویسنده : مامانی مینا
302 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز زیبای من باز از راه رسید...

من عاشق فصل پاییزم،خیلی دوسش دارم.بنظرم زیباترین فصل هاست.پاییز یه انرژی خاصی به من میده.

همیشه حتی قبل از ازدواجمم دوست داشتم بچم فصل پاییز بدنیا بیاد.

من پاییز عاشق همسرم شدم،و باز به لطف خدا پاییز هم صاحب پسر نازم شدم.

امروز 16 مهر روز کودکه،این روز عزیز رو به همه بچه های دنیا مخصوصاً پسرم تبریک میگم.

ماهانم عمرم نفسم،روزت مباااااااااارک.ماچقلب

ماهان تو دیگه تموم زندگی منو بابایی شدی.روزی هزار بار خداروشکر میکنم که تورو بمن داد.قدر تک تک لحظه های با تو بودن رو میدونم.

 

فدای از ته دل خندیدنت بشم من:

جمعه 3 مهر پارک جوانمردان:

رویش چهارمین مرواریدت هم مبارک.روز ۳ مهر چهارمین دندون جلویی بالا سمت چپ جوونه زد.توی این عکس یکم معلومه:

زبونتو:

خودت اینجا داری به دوربین از جلو نگاه میکنی،ببین چه خوردنی شدی اینجا آخه :قلب

خیره به لوستر:

دووووووووووست دارم.

پسندها (5)

نظرات (2)

مـامـان مـعصومـه
17 مهر 94 10:06
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~~~~~~~~~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
مامان لیدا
18 مهر 94 21:12
روزت مبارک باشه خوش تیپ خان من همیشه از دیدن عکسات لذت میبرم عزیزم بس که نازی رویش مرواریدت هم مبارک باشه مرسی لیدا جون.شما همیشه لطف داری.آدرینای خوشگل رو.ببوس.😄
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان من می باشد