ماهان ماهان ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماهان من

نهمین ماهگرد و رویش دومین مروارید عسل مامان

1394/6/21 11:46
نویسنده : مامانی مینا
235 بازدید
اشتراک گذاری

پایان همه 9 ماهه ها رو دوست دارم،بعد از پایان 9 ماه شیرین بارداری،خدا یه فرشته ناز به من داد،حالا این فرشته کوچولو 9 ماه از به دنیا اومدنش، 9 ماه از اون لحظه ای که اولین بار بغلش کردم،بوسش کردم میگذره.خیلی این روزارو دوست دارم.

ماهانم عسلممممم این منم که به تو وابسته ام این منم که لحظه ای بدون تو نمیتونم نفس بکشم،خیلی خیلی عاشقتممممم،هیچوقت فکرشم نمیکردم که پسرم رو این همه دوست داشته باشم که حتی هیچ مقیاسی برای اندازه‌گیریش نباشه.

نهمین ماهگردت رو تبریک میگم،ازین به بعد دیگه ماهگردات دو رقمی میشه.

دومین مرواریدت روز 17شهریور توی 8 ماه و 28 روزگی از قسمت بالا سمت راست جوونه زده :

برای ماهگردت کاپ کیک خریدیم:

آماده برای بیرون رفتن:

شکار لحظه‌ها نیشخندنیشخند

مجتمع کوروش:

خیلی صحنه جذابی بود این کارت:

این روزا از روی هر چیزی مثل مبل و تخت ما و عسلی میری بالا و روشون میشینی.

اگه چیزی دستت باشه،وقتی بهت میگم ماهان مثلاً قاشقتو بده کامل متوجه میشی و دستتو میاری جلو و بهم میدی.

من هر جا باشم،دنبالم میای و جایی بازی میکنی که من اون دوروبرا باشم،اگه اتاق خواب باشم میای اونجا،اگه آشپزخونه باشم میای اونجا....

کلمه دد رو تلفظ میکنی و وقتی میگم ماهان بریم دد، معنی کاملشو میدونی به در و آیفون نگاه میکنی و میری پشت در تا بریم بیرون.

پسندها (7)

نظرات (7)

مامان لیدا
21 شهریور 94 2:37
9ماهگی و جوونه زدن مروارید دوم مبارک باشه آقا ماهان خوش تیپ عکسها هم که مثل همیشه عاااالی من عاشق اون عکستم که تیپ زدی کلاه گذاشتی آماده شدی بری بیرون مرسی لیدا جون،لطف داری.
همراه رایانه
21 شهریور 94 12:39
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان
21 شهریور 94 12:58
عزیزممممممممم قربون تیپ خوشکلت بشم خدا نکنه عزیزدلم
المير
21 شهریور 94 13:05
ای خدا چه دلبریه این ماهان کوچولو چه لباسای شیکی چه خندهای نازی از پیجتون خوشم اومد با اجازتون لینکتون می کنم که همیشه به ماهان سر بزنم بازم میام ماهان رو ببینم جوجه ی دلبر مرسی عزیزدلم، زیبا میبینی.
★ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ★
25 شهریور 94 19:10
عزیـــــــزدلــم 9 ماهگی و رویش دومین مروارید نازت مبـــآرک باشه عاشق ِ تیپتم خاله جون مرسی عزیز دلم
مامان حسام
28 شهریور 94 14:56
این فسقل و ببین از الان لباسای خارجی میپوشه. بوس واسه چشمای نازت بوس واسه خنده هات ای جااااان،فدات شم مهدیه جان.
کیان
1 مهر 94 14:58
آفرین به این ماهان جون زرنگ خیلی دوست دارم خوشگل پسری مرسیمنم دوست دارم کیان جووووووووووونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان من می باشد