ماهان ماهان ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماهان من

رویش اولین مروارید عسلم و عکسای 9 ماهگی

1394/6/5 15:38
نویسنده : مامانی مینا
419 بازدید
اشتراک گذاری

اولین مروارید نازت روز جمعه 30 مرداد ماه 94 در 8 ماه و 11 روزگی جوونه زد.داشتم بهت موز میدادم که قاشق به مروارید کوچولوت خورد و من کلی ذوق کردم از شنیدن این صدای قشنگ.عکس مروارید کوچولوت :

حالا بریم سراغ یسری از عکس های نه ماهگی:

 

وقتی میگم ماهان لوس شو اینطوری میکنی،خیلی با مزه میشی.

فدای اوووون نگاه کردنت بشم

فرشته من چقدر خووووبه تو رو داشتن،چقدر خووووبه که تو پسر منی.

پسندها (11)

نظرات (14)

مامان فاطمه
5 شهریور 94 16:16
مبارک باشه عزیزم. ایشالله به خوبی و خوشی ازشون استفاده کنی. چقدر ناز شدی عزیزم. چه عکسای خوشگلی مرسی عزیزم
مامان کوثر
5 شهریور 94 22:38
عزیزم لوس شدنش کشته منو... موش خاله عزیز دلمی
مامان زهره
6 شهریور 94 0:55
ای دون چقدر ماه ی ماهان جونم به دل میشینی دوستت دارم بی اندازه گلم امیدوارم زیر سایه پدرومادرت به 150 سالگی برسی آمین مرسی زهره عزیزم از دعای قشنگت.
مامان لیدا
6 شهریور 94 2:29
جوونه زدن اولین مرواریدت مبارک باشه ماهان گلی شما چه پسر خوشتیپ و نازی هستی آفرین به مامانی چه عکسهای خوشگلل و هنری هم از شما گرفته قربونت لیدای عزیزم
★ مامان آرنیکآ ★
6 شهریور 94 13:17
عششقم رویش اولین مروارید نااازت مباآرک باشهه خیلییییی ناازی آدم دوس داره قورتت بده آخه من میمیرم برای این تیپ و لباست آخه فداااات عزیز دلم،ببوس دخملی ناز رو.
مامان الی
6 شهریور 94 16:38
ای جووووووووووونم هزار ماشاالله بهت خوشگل خاله.مامانش ببوسش از طرف من قربونت مامان الی عزیز.حتماً گلم.
♥ مه آ سا ♥
6 شهریور 94 16:55
ماهان جونم اولین رویش دندونتو تبریک میگم عزیزم کفشت خیلی خوشگله آخییییییییییی خیلی نازی شما خدا حفظت کنه عزیزم مرسی مه آسای عزیزم
مامان آتریسا
7 شهریور 94 7:31
آخیش چه گل پسر خوشگل وبامزه ای .خدابراتون حفظش کنه .مرسی به وبلاگ آتریسا سرزدید مرسی عزیزم.
مامانی
7 شهریور 94 9:13
اجی گلم ...ماهان خوبه؟اولین در اومدن مروایدت ماهان مبارکت باشه جیگر خاله ماشالله ماشالله چه ناز شدی ...مینا جون حتماااااااااااا ببوسش قربونت برم عزیزم،چشم حتماً.
کیان
7 شهریور 94 14:12
واهان جون شاس آوردی دستم بهت نمیرسه وگرنه میامدم اون دتا دوپاتو میخوردم جیگرررررررررررررر. آخه اگه بدونی مامانو بابا چقدر دوست دارن من هم یک روز مثل تو اون مدلی وایستم دیوانم به خدا ای جانم،عزیزم نگران نباش،کیان جونمم زودی وای میسه.
مامان مرجان
9 شهریور 94 8:09
عزیزم بزرگ مرد کوچک من که خیلی دوستت دارم رویش اولین مرواریدت مبارک ای جانم،مرسی مرجان جون لطف داری،ما ام شما و باران جونو دوست داریم
مامان اعظم
9 شهریور 94 17:28
وای چقدر پسر نازی دارید عاشق اون عکسی که ناز کرده شدم واقعا نازه خدا حفظش کنه رویش اولین دندونشم مبارک باشه عزیزم😘😘😘😚😚😚😚 مرسی عزیزدلم
مامان آدرینا
10 شهریور 94 2:20
فدات بشم کوچولوی ناز واژی شما میای خواستگاری دختر من آخه شما خیلی خوشگلی ای جااااانم، قربونت برم.آدرینای عزیزمو ببوس.😄
بهناز
21 شهریور 94 11:12
جونم پسرتون خیلی عسلههههههههههههه ماشاله ... خنده هاش خیلی شیرینه مرسی بهناز جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان من می باشد