ماهان ماهان ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماهان من

هشتمین ماهگرد

1394/5/20 1:45
نویسنده : مامانی مینا
1,450 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم هشت ماهگیت مباااااااااارک قلبماچ

اینجا همش میخواستی بری سراغ کفشات که ما صدات میکردیم :

اینجا دیگه داری یکیشونو برمیداری:

پیشرفتای زیادی داشتی ماهانم، وقتی با دست به چیزی اشاره میکنم،دیگه به انگشتم نگاه نمیکنی،به اون چیزی که اشاره میکنم نگاه میکنی.وقتی میگیم ماهان نازم کن،دستتو روی صورتمون میزاری و حرکتش میدی.از همه اینا مهمتر بوس کردنته که وقتی میگیم ماهان بوسم کن لباتو میذاری روی صورتمون و میری عقب،بوس کردنو مامان مریم بهت یاد داد.

یه شب بغلم بودی داشتم با بابایی صحبت میکردم که این حرکتو انجام دادی،یه لحظه شوکه شدم،باور نمیکردم،اما خیلی خیلی واسم شیرین بود نفسم،تا اینکه بعد دو سه روز وقتی گفتم بوسم کن اینکارو کردیماچ

البته باید دلت بخواد تا بوس کنی وگرنه اصلا هر چی بگیم فایده ای نداره.

امروز یه حرکت خیلی جالب انجام دادی:

آخه من چه جوری فداااات بشم،خیلی جالبه که توی این حالتم میخندیدی.

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان ساناز
20 مرداد 94 11:49
ای جووووووووووونم چه جیگریه این گل پسر.خدا برات نگهش داره مینا جون. مرسی عزیزم از لطفت.
★ مامان نیکو ★
29 مرداد 94 20:48
8 ماهگیت مبآرکــــــــ قند عسل الهی که همیشه خنده رو لبات باشه قربونت برم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان من می باشد