ماهان ماهان ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ماهان من

چهاردهمین ماهگردت مباااااااااارک

1394/11/19 20:24
نویسنده : مامانی مینا
398 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ ترینم 14 ماهگیت مباااااااااارک.

همیشه برام بهترینی فرشته کوچولووووووم،برای منو بابایی فقط شمایی که خاصی.مهمترین و زیباترین اتفاق زندگی مایی پسرم.بهت افتخار میکنیم و همیشه شاکر خدای مهربون هستیم که مارو لایق مادر و پدر بودن برای شما دونسته و این افتخار رو به ما داده،امیدواریم که بتونیم از عهده این مسوولیت سنگین سربلند بیرون بیایم.

عاشق آیفون هستی،صداش که بیاد هر جا باشی میای ببینی کیه،حتی بعضی موقع ها اشاره میکنی که پیش آیفون ببریمت نیشخند

اینجا میگی علووووو که به زبون خودت میگی (د'):

خوشحالی که بهش رسیدی:

یکم با این اسباب بازیت ارتباط برقرار کردی:

اینجا انداختیش پایین،خم شدی ببینی کجا افتاده در واقع خرابکاریتو چک میکنی:خنده

به خاموش و روشن کردن کلید های برق خیلی علاقه داری:

خیلی عکس داری،سریع دوباره عکسای دیگت رو میذارم.

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان حسام
20 بهمن 94 15:55
14ماهگیت مبارک ماهان جون.بعد مدتها دوباره اینستا نصب کردم و تونستم عکسای اینستای ماهانم ببینم بسیار زیبا مرسی عزیزم،آدرس اینستاگرامتونو برام بزارین منم سر بزنم بهتون.
مامان لیدا
22 بهمن 94 1:25
14 ماهگیت مبارک باشه آقای جیگر
مامان حسام
27 بهمن 94 0:00
از بس بی ذوقم هیچی توش نیس فقط یه اسم خخخخخخخخخخخ
کیان
9 اسفند 94 9:00
موش بخوردت ماهان جون من هم مثل تو به آیفون علاقه دارم ولی به تلفن علاقم بیشتره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان من می باشد