ماهان ماهان ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماهان من

تولدت مباااااااااارک عشق مامان

1394/9/19 10:14
نویسنده : مامانی مینا
405 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه حس خیلی عجیبی دارم،لحظاتی که همش منو یاد پارسال مینداخت، دقیقاً پارسال همین موقع توی بغلم گذاشتنت، شیرین ترین لذت دنیا برای من اولین دیدارمون بود.پسری که 9 ماه در بطن من بود و باهاش انس گرفته بودم.حالا دیگه توی بغلم بود،حس خیلی خاصیه که واقعاً قابل توصیف نیست.

چه زود یکسال از کنار هم بودنمون گذشت،یکسال واقعاً شیرین،یکسالی که لحظه به لحظه شو دوست دارم،همه زندگیمون شدی پسرکم.

تولدت مباااااااااارک پسر زیبا و دوست داشتنیم،برات همیشه شادی و سلامتی آرزو میکنم.

به زودی عکسای تولدت رو میذارم.

شب تولدت چهارشنبه شب بود که جشن گرفتیم،خانواده مامانی و بابایی و مامان بزرگامون دعوت بودن،چون ماه صفر بود نمیشد خیلی بزرگ بگیریم.

اول رفتیم رستوران حاج محسن نیاوران که از قبل برای ساعت 9:30 شب و برای 14 نفر رزرو کرده بودیم.

این عکس شما رو توی رستوران انداختم:

بعد از رستوران و خوردن شام خوشمزه رفتیم یه خیابون بالاتر که کاپ کیک هاوس بود و برای ساعت 10:30 رزرو کرده بودیم.یه فضای دنج و عالی بود،خیلی خیلی خوب بود.

عکس کاپ کیک های سفارشی اسم ماهانم که یکیش رو هم مثل تاجت سفارش داده بودم:

 

یعنی عاشق این کنجکاویاتم شیرین ترینم:

 

دو تا عکسم فقط برای یادگاری توی وبلاگت میذارم:

دو تا مامان بزرگای مهربووووونت :

کاپ کیک با چایی انگلیسی هم خیلی چسبید،تا ساعت 12 شب اونجا موندیم.واقعاً شب خیلی خوبی بود و خیلی خوش گذشت.

منو بابایی بهت یک میلیون تومن پول دادیم،مامان و بابام هم دوچرخه خوشگل خریدن،بقیه هم نقدی کادو دادن،آخه همه چی تقریباً داری،توی این سن هم اسباب بازی زیاد برات جذاب نیست که واقعا دست همگی شون درد نکنه،بابایی همه کادوهای نقدیت رو حساب بانکیت گذاشت.از همسر نازنینم تشکر میکنم که همیشه بهترین هارو واسمون خواسته و انجام داده.من و پسرت عاشقتییییییییم.

پسر عزیزم از خدای مهربونم توی روز تولدت خواستم که تقدیر زیبایی رو برات رقم بزنه که بنظرم از همه چیز ارزشمندتر همینه.

من و بابایی برای وجود نازنینت خدارو هزاران مرتبه شکر میکنیم.

پسندها (12)

نظرات (12)

❤ مه آ سا ❤
20 آذر 94 2:08
تولدت مبارک ماهان جون ممنونم عزیزم
مامان حسام
27 آذر 94 10:29
ای جونممممممممممممممممممممم تولدت مبارک ماهان جونمممممممم انشالله 100 ساله بشی مینا جون تولد گل زندگیت و تبریک میگم زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه مرسی عزیزترینم،شما همیشه به ما لطف داشتی.خدا حسام نازمو براتون حفظ کنه.
کیان
28 آذر 94 15:09
واهان جون تولدت مبارک منتظر عکسهای قشنگت هستم مرسی،حتماً رویا جونم.
mamy
6 دی 94 20:05
ماهان جون به منم سر بزن .......دوستت دارم ...........امیرحسین حتماً عزیزم
مامان لیدا
9 دی 94 17:22
تولدت مبارک باشه ماهانی جشن فارغ التحصیلیت عزززیز دلم بی صبرانه منتظر دیدن عکسای خوشگلت هستیم قربونت برم لیدا جون که همیشه به ما لطف داری.
مامان حلما
10 دی 94 3:09
تولدت مبارککککککککککککککککککککککککک ماهان خانننننننننننننننننننننننننننننننن 100 سالگیت الههی بهترین هارو برات ارزو میکنم ممنونم عزیز دلم،حلمای خوشگلو ببوس
مامان حلما
10 دی 94 3:09
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________ سلاممم اپممم اگه دوست داشتی به وبم بیا گلم دختر من نیم ساله شد
مهدیه مامان تبسم
10 دی 94 8:53
سلام دوستای عزیزم لطفا کد 18رو به شماره 1000891010 ارسال کنن تا با زیاد شدن رای ها شانسمون برای برنده شدن بیشتر بشه ممنونم از همه لطفتونو فراموش نخواهم کرد
مامان لیدا
11 دی 94 13:23
ای جووونم عکسها مثل همیشه عاااالی ماهان جونی خاله خیییییلی شیرینی عکس خونوادگیتون هم خیییلی قشنگ بود انشالا که همیشه کنار هم شاد باشید فداااات لیدا جون،آدرینا عسلمو ببوس
【p】【a】【r】【y】【a】
13 دی 94 18:26
──────██────────────██ ───███▓▓█─██────██─█▓▓███ ──█▒▒█▓▓██▒▒█──█▒▒██▓▓█▒▒█ ──█▒▒███░█▒▒████▒▒█░███▒▒█ ─████░░░░░███▓▓███░░░░░████ █▓▓█░░░░░░░░█▓▓█░░░░░░░░█▓▓█ █▓▓█░░░░░░░░░██░░░░░░░░░█▓▓█ ─██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██ █▒▒█░░▄██▄██▄░░▄██▄██▄░░█▒▒█ █▒▒█░░▀██▄██▀░░▀██▄██▀░░█▒▒█ ─████░░░▀█▀░░░░░░▀█▀░░░████ ──█▓▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░█▓▓█ ──█▓▓█░░▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀░░░█▓▓█ ───████░░░▄▄▄▄▄▄▄▄♥░░████ ────█▒▒█░░░░░░░░░░░░█▒▒█ ────█▒▒███░░░░░░░░███▒▒█ ─────███▓▓█░░░░░░█▓▓███ ───────█▓▓███░░███▓▓█ ────────███▒▒██▒▒███ ──────────█▒▒██▒▒█ ───────────██▓▓██ ────────────█▓▓█ ─────────────██ . . . . . . . عالیه!!! به وب من هم سر بزنین خوشحال میشم
مامان حسام
19 دی 94 10:44
یعنی من عاشق ماهانم چشماش عینه گیلاسه خخخخخخخخ تیپ شب تولدش خیلی زیباست راستی تاجشو از کجا خریدی خوشم اومد سلام عزیزم مرسی قربونت برم. تاجشو از پیج piksaz توی اینستاگرام سفارش دادم.
سولماز
4 بهمن 94 23:24
سلام تولدش مبارک با بهترین ارزوها برا شاهزادهای زیبا منم سه قلودارم خوشحال می شم یا هم تبادل لبنک کنیم سلام حتماً سولماز جون، سه فرشته نازتو ببوس.😄
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان من می باشد