ماهان ماهان ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماهان من

رویش پنجمین مروارید ماهانم

1394/8/30 11:16
نویسنده : مامانی مینا
252 بازدید
اشتراک گذاری

ماهانم عزیزترینم پنجشنبه 28 آبان ماه پنجمین مروارید نازت هم جوونه زد.مبااااااااااارکت باشه مامانی.

این چند روز بشدت عاشق نانای شدی البته از اولم دوست داشتی،  تا توی ماشین میشینیم صدای ضبط رو زیاد میکنی و میرقصی.توی خونه هم همینطور هستی با یه آهنگ شاد کلی میرقصی و دست میزنی.

شب همون 28 هم رفتیم نیاوران رستوران حاج محسن،  که خداروشکر خیلی خوب بودی و گارسون های اونجا باهات دوست شدن و همش بهت توجه میکردن،  شما هم از قصد بسته نون یا نی رو از روی صندلی کودک مینداختی پایین،  تا اونا بهت بدن،  اونا هم بیچاره ها قبل اینکه ما برداریم برمیداشتن و به شما میدادن.بعد از اینکه چند بار این کارو کردی دیگه ازت گرفتم چون دیگه بد بود.

اینجا داری به همونا میخندی شیطونکم :

اینجا هم اونا میرفتن اما نگاه شما همش پشت سرشون بود :

 


 

 

 

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان حسام
30 آبان 94 11:41
مروارید جدیدت مبارک نازنینم
نیک نفس
30 آبان 94 11:55
سلام و وقت بخیر نیک نفس هستم مسئول بازاریابی شرکت توسعه سامان نیماد، این شرکت برای وب مسترها و وبلاگ نویسان عزیز بستری را فراهم کرده است که بتواند با استفاده از وبلاگ خود کسب درامد کنند. سیستم بازاریابی و کسب درامد نیماد به این صورت است شما با قرارا دادن بنر های تبلیغاتی این شرکت با لینک منحصر به فرد خود چنانچه بازدید کننده از طریق لینک شما اقدام به خرید و ثبت نام کند 20 درصد از مبلغ محصول و خدمات به عنوان پورسانت به شما تعلق می گیرد. همچنین در تمدید های بعدی مشتری باز نیز شما پورسانت دریافت خواهید کرد . جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا فعال سازی اکانت خود از طریق لینک فوق اقدام فرمایید : http://goo.gl/EmZEvc این شرکت برای وبلاگ نویسان عزیز که تبلیغات ما را به اشتراک میگذارند پیشنهاد ویژه ای هم دارد: شما میتوانید وبلاگ خود را تنها با 20.000 تومان تبدیل به وب سایت کنید. این آفر شامل : 1 گیگابایت فضای میزبانی وب + دامنه ملی بوده که ارزش واقعی آن 45000 تومان میباشد که ما 50 درصد تخفیف برایتان در نظر گرفته ایم، همچنین تمامی موارد اعم از نصب و راه اندازی سیستم مدیریت محتوا سایت، اتصال بلاگ به سایت جهت حفظ بازدیدکندگان فعلی بلاگ و آموزش کار با سیستم را شامل میشود و در صورتی که شما در طول سال عملکردی خوبی نسبت به معری محصولات داشته باشید در سالهای آتی هزینه تمدید صفر و رایگان محاسبه خواهد شد.. همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و ارتباط با بنده با ایمیل : niknafs@tsn.co.ir در ارتباط باشید. آدرس اصلی وب سایت شرکت : http://tsn.co.ir سپاس از وقتی که برای این پیام گذاشتید نیک نفس مسئول بازاریابی توسعه سامان نیماد
مرضیه
1 آذر 94 8:35
چه پسر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه پنجمین مروارید ماهان کوچولو مبارک باشه ممنونم عزیزم
مامان مرجان
1 آذر 94 23:00
دندونهای قشنگت مبارک باشه گل پسر خاله من همیشه به وبت سر می زنم خاله جون ولی با موبایل نمی تونم پیام بزارم فقط با لب تاب می تونم دوستت دارم مرسی خاله عزیز و مهربونم.ما ام خیلی شما و باران جونو دوست داریم.
✿ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ✿
5 آذر 94 2:44
مروارید خوشگلت مبارک باشه گل پسر
نويسنده : مامان كژال
14 دی 94 13:52
سلام ماهان جون دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم از وبلاگ قشنگت دیدن کردم خیلی ماهی به خدا من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم . اگه منو دوست داری فقط با یک اس ام اس به من رای بده . کد 10 را به 1000891010 اس ام اس کن برام تا بتونم تو جشنواره برنده بشم . ممنون ازت دوست خوبم . حتماً عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان من می باشد