ماهان ماهان ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماهان من

تولد بابایی و 200 روزگی ماهانم

1394/4/10 23:56
نویسنده : مامانی مینا
316 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه تولد عشقمو تبریک میگم، وحیدم عشق قشنگم تولد 32 سالگیت مبارک...😘😘😘😘😘

خیلی خوشحالم ازین که تورو دارم، ازین که همیشه کنارم هستی.

ماهانم بابا وحیدت بهترین بابای دنیاست،خیلی باید قدرشو بدونی،برای رفاه من و شما همه تلاششو میکنه،هیچ وقت هیچ چیزی برامون کم نذاشته،از همه مهمتر اینه که عاشق شماست و خیلی خیلی دوستت داره.

امسال روز تولد بابایی که هفتم تیر بود یه جشن سه نفره گرفتیم.اول رفتیم برج میلاد، بعدشم رفتیم کن.کادوی منم به بابایی یه زنجیر طلا بود.

برج میلاد:

پنجشنبه رفته بودیم خونه مامان شیرین که اونجا هم یه تولد واسه بابایی گرفتیم.

کیک بستنی:

اول تیر رفته بودیم مجتمع کوروش:

پارک نزدیک خونمون:

ماهانم 200 روزه که شدی همه چیز ما،شدی نفس ما.

این عکس 200 روزگی شماست عسلممممم :

ببین چه جوری از لبه تخت گرفتی

 

 

اینجا برای چند لحظه بدون کمک نشستی:

خونه مامان شیرین و شیرین کاریهای عسلممممم

اولین خیار خوردن شما که خیلی با حرص به لثه هات میزدی


ماهانم عشقم ببین از کجای خونمون سر در آوردی آخه،اینقدر اینجا بووووست کردم که سیر نمیشدم:



پسندها (4)

نظرات (5)

فهیمه زارعی نژاد
14 تیر 94 10:44
چه پسر جیگری،خدا حفظش کنه و زیادش کنه مرسی عزیز دلم،همین یدونه واسه همیشه کافیه
همراه رایانه
14 تیر 94 10:48
مرکزی پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل همراه رایانه شماره تماس : 9099070345 لطفا ادرس سایت ما را در پیوندهایتان قرار دهید تا دیگران نیز از این خدمات بهره مند شوند ادرس سایت :http://www.poshtyban.ir
مامان لیدا
14 تیر 94 10:49
ماهانی شما چقدر نازی ماشالا 200 روزگی و شروع نشستن مبارک باشه گل پسری چه مامان خوشگلی اسپند یادتون نره فداااات شم لیدا جووووون.از روی ماه آدرینا جون ببوس.
ندا
20 تیر 94 21:15
خیلی خوشگله گل پسریتون. ایشالا سال های سال تولد همسرتون رو با هم بگیرید. قربونت عزیزم
مامانی
30 تیر 94 16:03
ویییییییییییییییییی اجی گلم چه پسما نازی داری خدا حفظش کنه عزیزم پیش ماهم بیا وب قشنگی داری من شمارو لینک میکنم فدات عزیزم،زیبا میبینی. دو قلوهات رو ببوس. مرسی از لینکت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان من می باشد