ماهان ماهان ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان من

2 ماهگی

1394/2/23 17:16
نویسنده : مامانی مینا
267 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا 44 روزته نفسیییییی،من و بابایی بوست کردیم خندیدی، فدای اون خندت 

فدای خندتاینجا 40 روزته مامانی 40 روزگی 

ماهانم ما شمارو 39 روزگی ختنه کردیم، خیلی واسه من و بابایی سخت بود،آخه اصلا تحمل گریه شمارو نداشتیم.اینجا بعد از ختنه هست که زیاد حال نداری پسرم.

بعد از ختنه

شبش بابا وحید برای شما کیک خرید و کیک

پایان دو.ماهگیت روز 19 بهمن ماه  برای واکسن با بابایی سه تایی رفتیم بهداشت،اول قد و وزنت رو گرفتن که خداروشکر خوب بود،قدت 60 سانت و وزنتم با لباس 6200 بود. 

قبل واکسن بهت استامینوفن داده بودم تب نکردی اما موقع زدن واکسن الهی بمیرم کلی گریه کردی.جای واکسنم تا دو روز درد میکرد فدات بشم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان من می باشد